Kızlar 5 haftadır 2 cm açıklığım var dün nst de yoğun sancı çıktı açılma artmaadığı için eve geldim alttan baktıktan sonra çok ağrım oluyor sancı mı değil mi bilmiyorum nyse sabah bi ıslaklık ile uyandım saat 10 gibi 11 de yine oldu hasta oluyormuş gibi sıvı geldi az önce yine oldu az miktarda arada da kahverengi akıntı geliyor hastaneye gitmeli miyim?