Zeynoahm 37+5 haftalık hamileyim Bugün hastaneye gittim Nstye girdim. Nst sonucu oldukça dalgalı ve sık çıktı. Doktor bunun iyi bir şey olduğunu söyledi. Bu şekilde olan var mı? Geceleri ara ara adet sancısı gibi bir şey hissediyorum ama bilemedim
Minisanne12 Zeynoahm bende de aynı ağırlar çıktı bugün sık ve dalgalı. Ama hala giden gelen yok olsa sancıdan duramazdik🥲
seyda53 Zeynoahm benim de o haftada sancım ve 4 cm açılmam vardı fakat bir hafta sonra doğum gerçekleşti