Momtheangel Bugün şeker yüklemesi yaptıedım ama sonuçları alamadm açlıktan eve geldm koşa koşa 🤣 1060 Gr olmuş oğluş baya da hareketli sizde nasıl durumlar 🥰
dilay_06 Momtheangel ben de yaptırdım geçen hafta sonuç temiz çıktı 1126 gramdı minnoşum renkli ultrason fotosu bile aldık
Gm1709 Sonucun e nabızda gözükür zaten canım maşallah bebişe 🧿 biz de 26 haftalık olduk yarın göreceğim oğluşumu bakalım biz ne kadar olduk 🥰❤️
Momtheangel Gm1709 daha düşmemiş valla İnşallah düşer bekliyorum sadece şurubu içmeden verdiğim kan çıkmış 67 😁