deryaumay20 Kızlar doğum yapalı 27 gün oldu dikişlerim lazer doktor bişey demedi artık bantsiz duş alsam nolur ki? Sezaryen doğum
CmreKsidar deryaumay20 bana bandı 2 gün tut duş al sonra çıkar demişti size bişey demedi mi doktorunuz
Feyzabeyoglu deryaumay20 ben bi hafta sonra bandi cikarmistim Açık dus aliyordum sonra kurutma makinesiyle kurutuyordum dikis yerini en fazla 15 gün falan öyle yapmisimdir herhalde
1Mavimavi deryaumay20 genelde 2. Gün çıkarttırıyorlar Artık çıkartın çok uzun süre olmuş sizinki bu kadar duşa girdiniz çıkdınız yapışkanlığı hiç mi geçmedi yoksa hep tak çıkar mı yaptınız ?
deryaumay20 1Mavimavi yok ben eve bantsiz geldim duş alırken tek seferlik sezaryen bandı kullandım şu an kalmadı onun için sordum :)
Nurr_22_22 deryaumay20 bant 2 gün sonra çıkardı doktorum her duştan sonra iyice kurula pansuman yap demişti şükür bişey olmadı
prematureannesi_ deryaumay20 2 gün durdu sonra çıkardım duş aldım iyice kuruladım nemli kalmasın diye krem kullanmaya başladım.
deryaumay20 mylittlebabym ben eve bantsiz geldim kendim bant aldım sezaryen bandı tek seferlik duşlar da kullanıp çıkardım hep şimdi kalmadı da onun için sordum
deryaumay20 Minigim38 ben eve bantsiz geldim kendim bant aldım sezaryen bandı tek seferlik duşlar da kullanıp çıkardım hep şimdi kalmadı da onun için sordum
deryaumay20 Bade0022 ben eve bantsiz geldim kendim bant aldım sezaryen bandı tek seferlik duşlar da kullanıp çıkardım hep şimdi kalmadı da onun için sordum
Bade0022 deryaumay20 oranın hava alması lazım 27 gün bant durmaz canım bantsız pansuman yapman gerekşyordu çıkar onu hemen
Bade0022 deryaumay20 o zaman bantsız duş al artık kuzum birşey olmaz sadece duştan sonra iyice kurula yeter