Babymomiki bende de yok. Cinsiyeti bile öyle deli merak etmiyorum. Bence tüm süreci bildiğimiz için. Yani ne olacak biliyoruz, gelişimi biliyoruz. Rahatlığın getirdiği bi durum. Benim de sürpriz değil isteyerek oldu😅 ama ilki gibi heyecan duymuyorum. Sağlıkla gelsin tek temennim o. Alışveriş isteği bile yok. Ay şunu alalım bunu alalım dedik, şimdi amaaan doğuma yakın bakarız diyoruz🤭