mucizeyukleniyor İlk süt değerlidir ama malesef ziyan oldu sütyenime akmış. Durduk yere böyle sütü gelen varmı 🤷♀️ Ya da bunun bi anlamı var mı?
Busel mucizeyukleniyor neden ziyan olsun öbek öbek akmıyor sonucta herkesin geliyor merak etme benimde öyle damla damla arada bir geliyor hayrat değil ya oluk oluk aksın🤣 öyle gelir normal. 2 3 damlayla gitcek hali yok kuzum
2prensesannesiiii mucizeyukleniyor 20 haftamdan beri geliyor özellikle duş aldıktan sonra 35 haftalığım sarı sarı geliyor göğsümle oynamıyorum tetiklemiyorum erken doğumu tetiklermiş
Prensesannesi96 mucizeyukleniyor benimde sütüm gelmeye başladı 3 gün sonra doğum yaptım 🥰🥰 ama mecburi yatış suni sancı ile 🥰 o süt su gibi benim doğduktan sonra gelen süt faydalıdır bence o süt bu süt değil su gibi akıyor bu bende çamaşırımdan farketmiştim 😊
mucizeyukleniyor dilay_06 bunu ilk defa duydum umarım öyledir, kolostrom süt sarı koyu renkli oluyomuş ya, benimde öyle geldi çünkü
Deletedmom_69 mucizeyukleniyor hayır 😅 Kolostrum en azından 1 hafta gelir canım öyle 1 2 damlalık bir süt değil o 28 haftalık hamileyim bende geliyor sütüm
Gul12345 mucizeyukleniyor canım oynama sakın kendi gelirse gelsin maşallah diyelim Benmde 2 ay önceden gelmişti 40+4dogum yapmıştım Bazı insanlarda erken gele biliyormuş
Gul12345 mucizeyukleniyor oluyor canm bende çok korkmuştum Ama seninde maşallah çok az kalmış hayırlı sağlıklı doğumlar ins Bebek 3 gün tutmak istemez ağlarsa sakın sıkıntı yapma korkma herkez aynı şeyleri yaşıyor tamm mı aklında bulunsun kendine çok dikkat et sağlıklı haberlerini alırız ins ikinizinde
mucizeyukleniyor Prensesannesi96 anladım yanlış alarm ozaman😊 doğumdan sonra geliyorsa iyi olan süt sıkıntı yok. Neden suni sanci sizin? Banada bebek kanala girmez kafası büyük suni sanci denicez demişti doktorum
mucizeyukleniyor Gul12345 yaa çok teşekkür ederim duan ve desteğin için 💙 bebeginle sana sağlıklı güzel ömürler diliyorum inşallah
Prensesannesi96 mucizeyukleniyor coronaya yakalandım son aylara doğru gelişim durdu kilo alımı durdu yavaş yavaşta suyum gitmeye başlamıştı mecburi yatış suni sancı ile doğum yaptım çok şükür sağlıklı doğdu 🥰