Zana_oz
Yaptırın o zaman kimse doktordan daha iyi bilecek değil. Bende çok şey duydum yaptırma vs çevreden ama sağlık ocağı ebesiyle kendi doktorumla konuşunca yaptırma kararı aldım ben yaptıracağım doktor yaptırmazsam olası olumsuz durumları anlattı riske atamam zaten içtiğin içecek iki dilim baklavaya eş değermiş öle demişti doktorum