1 hafta önce spinal sezaryen yapmış biri olarak kullandıklarımı ve boşa gitmeyenleri söyleyeyim:
1-Herşeyin başı gümüş kapak. Göğüs ucunuz nemli kalıyor.
2-Depend çok kullanışlı idi ama 168 boy 76 kilo doğum yapan biri olarak M beden beni sıktı. 2-3 gün kullanabildim. Ama baya iyiydi. Sonra lohusa pedine geçiş yaptım. Büyük boy almışım biraz sıkıştırdı. Orta boy yeter de artar. Hamile külodum ile rahatça kullandım.
3-Hamile külodu hamileyken işimi çok kolaylaştırdı. Sezaryen sonrası da çok iyi oldu. Bitişi dikişime gelmemiş oldu. Karnımı da kapattı.
4-Emzirme atlet ve sütyeni gereksiz. Gümüş kapak kullanıyorsanız normal yakası geniş atlet daha kullanışlı. Gümüş kapağı çıkarmadığım için atlet ve sütyen işime yaramadı.
5-Sezaryen olduğum için öncelikle gecelik giydim. Ve bu da kesinlikle çok kullanışlı oldu. Bir tane de alt üst takım kullandım ayaklanınca.
6-Bebişe önce hastanede verilen takım giydirildi. Sonra biz onlu hastane çıkışını 3 gün kullandık yetti.
7-1 tane havlu çorap
8-Bebek bezi
9-Islak mendil
10-Müslin battaniye
11-Kalın battaniye
12- Terlik
13- Hoşaf
14- Nescafe ikisi bir arada
15-Bitter çikolata
16- Termosta sıcak su
17- Kaşık Biberon
Bebeğimi emzirdim ama mama takviyesi de yaptık
18-Tayt
19-Eş için eşofman olabilir perişan oluyorlar
Aklıma gelen, kullandığımız boşa gitmeyen şeyler bunlar. Herkese sağlıklı kolay doğumlar 🥰