İlk kızım da geç doğmuştu (41+3) 1 cm açıklığım var ama ne sancı ne su ne nişan olayi hiç birini daha öncede yaşamadım henüz bunda da yaşamıyorum. Kendi sancimla gitmek istiyorum tabi Rabbim bilir. ama ilk kızımda 3 günün sonunda anca dogurabilmistim rahme ilaç koydular suni sanci derken. Öneriniz var mı? Açılma için ne yapabilirim? Yapabileceğim bişey var mı?