Yenianne10 Haticekubra canim bende 2 hafta cektim grip agrisini saglik ocagindaki doktorum hic bisey yazamam dedi turpun icini oy icine bal ve karabiber koy bir tatli kasigi ye gunluk dedi 2 gunde gecti valla 2 hafta cektigim agri
Ikrmels Bol bol nane limon ic canım kuşburnu varsa her ikisini d3 kaynat ic çok etkili oluyor geçmiş olsun ☺💕