Silakykr_ gunel00 bende 7 haftalık gebeyim kanama yaşadım kanamadan sonra hep kahverengi akıntı geldi her selpağa sildiğimde doktora gittim doktor normal dedi
Selvikan gunel00 benimde vardı doktor progestan verdi birkaç gün sonra kesildi. Kırmızı kan olmadığı sürece sorun olmaz demişti doktorum
BurcuArya35 gunel00 benmde kahverengi akıntı geldi canm kanama alanı gördü Drum 9+4 te 15 gün hastanede yattım 12. Haftada geçti kanama alanı hicbirsey yok diyemeyiz kahverengi akıntı da kanamadir