Merhaba kızlar, çok şükür Haziran’da 15 aylık olacak bir kızım var ve çok şükür yine Haziran’da Allah’ın izniyle kucağıma alacağım bir oğlum var. Ne doğum ne lohusalık gözümü korkutmuyor ama kızımı nasıl bırakacağım o beni korkutuyor 😔
Sizler nasıl yaptınız veya yapmayı düşünüyorsunuz?