Kelebek33 Kızlar 31 haftalığım uçağa binecem ama ilk defa binicem nasıl bişey hiç bilmiyorum bilgisi olan yazabilir mi yaa korkar mıyım acaba
Merveftm Kelebek33 kız yok kuş gibi ucuyn hissetmiyn bile gittiğini sadece kalkışta bı oda hafifcik bişey yukseliyo diye sonrası yok zaten oturuysn gittiğini bile hissetmiyorsun
Ervaduru Cok zevkli mesefa kısa ise mesela Ankara İstanbul Ankara an TL Alya zaten çogu inerken ve havalanırken vakit geciyor 15 dakika falan havada kalıyorsun cok zevkli hiç korkma
Miemie Sadece kalkışta ve inişte saniyelik sarsıntı oluyor.Kulaklarının tıkanmaması için ağzını arada aç kapa veya yanına sakız al.Sakin ol korkulacak hiçbir şey yok keyfini çıkar.