Haticesonmez Meraba arkadaşlar benimde doğum hikayemi yazmak nasip olur inşallah en kısa zamanda. Şuan 33+4 deyim ve doğum iznine geçen hafta 32 de ayrıldım. Size sorum doğum ücreti izin ücreti cocuk parası vs ne kadar oluyo ne zaman alınıyo. Şuan doğuma kadar para alabilecek miyim bunlarla ilgili bilgi verirseniz çok sevinirim
Beyza7950 Canim calistigin yerle konus. Eger rapor parani toplu almak istiyorsan toplu isler aylik almak istersen aylik isler sende sgk dan parani alirsin. Yani brut maastan hesaplaniyor 3 de 2 sini aliyosun