Ayca7886
Merhaba bende 33. Haftadayım tüp bebek ile hamile kaldım.Bikac hafta önce bebek hareket azlığından acile gittim tansiyonum 14/9 çıktı kendi doktoruma gittiğimde de 13/8 çıktı alfamed verdi sabah öğle akşam içiyorum suan büyükten ziyade küçük tansiyon 9 üzeri olursa haber ver dediler o zaman tehlikeliymiş gebelikte yüksek tansiyon bebeğe oksijen gitmemesine ve beslenememesine sebep olduğundan erken alıyorlar bana ilaçla düşmezse 35 de alırım riske atamam dedi ama suan maksimum 13/80 oluyor takip edin sizde ilaçla dengeleniyor bu arada ekmek makarna pilav tuz kestim 🙄