Bsra_1998 Canım ümidini kaybetme benim arkadaşım ,3 kere vuruldu en son yemin ediyorum vurulmuycam ümidim hiç yok dedi ve o ay hamile kaldı.Bende bir kere vuruldum ilk test yaptım çıkmadı iki gün geçti bir daha yaptım silik çıktı hala ben kan vermedim az daha bekledim kan verdim benim hiç ümidim yoktu açıkçası sonra hamilesin dedi hemşire doktoruma attım hamilesin dedi şok oldum her şey zamanla kendine güven 🌺inşallah en kısa sürede müjdeli haberi alırsın