Benim sağ yumurtaligimda çikolata kisti vardı, ilac tedavisi yanıt vermedi, aşılama tutmadı. Rahim filmi çekilince anlaşıldı ki kist rahme sıvı akitiyormus, bu da tutunmayı engelliyormus. Sağ tüpümü kapattılar ve 2 ay sonra tüp bebek denendi. 2 embriyo transfer edildi ve çok şükür ikisi de tuttu. Şuan 30. Haftadayiz. Kistim de küçüldü, hiç de zararı olmuyor bana. Umutsuz olma ama sana tavsiyem asilamanin tutma ihtimali çok düşük, eğer imkanın varsa direk tüpbebek yaptır. Çünkü insan hayal kırıklığı yaşıyor