Deniz13 çok araştırdım kesinlikle Primaya verilen parayı mantıksız buluyorum. Prima içinde losyon bulunduruyor ve piyasanın en pahalısı. İçinde losyon ya da herhangi bi kimyasal bulundurmayan ve yerli üretim olan bir sürü marka var. Molfix, sleppy, canbebe, minies gibi. Ben Molfixle başlayacağım 62 adetli 1 numarasını marketten 28₺ gibi bi fiyata aldım yanında da ıslak mendil hediye veriyorlardı😄
Eğer pişik vs yaparsa Sleppy deneyeceğim.