Kızlar gecen doktora gittiğimde bebek için 2 hafta önde gidyor dedi doktorum. Ama rahım ağzı kısalığı var normalde 4-5 cm olması gerekirken bnde 2,5cm e düsmüs. 20 gün daha yatıs verdi ayaga kalkma dedi. Simdi doğum planı yaparken benim haftamı mı dikkate alacak bebeğinlini mi? Biliyor musunuz? Ben suan 31, bebek 33 oluyor.