Kızlar 26 haftalık hamileyim ve bu sabah uyandığımda boğazım şişmişti. Vücudum da dökülüyor resmen hiç halim yok her yerim ağrıyor. Hafif de ateşim var gibi. Çok ilaç içme taraftarı değilim ama Parol içtim. Başka önerisi olan var mı doğal yöntemlerle kendimi toparlayabileceğim. :(