edanurrrrrrrrr genital bölgem çok kaşınıyor bekarkende olurdu trivazol sürüyordum ama malum süremiyorum ne yapabilirim öneriniz var mi?
gizemmhmt edanurrrrrrrrr travazol sürebilirisn kuzum, hamilelikte sürülüyor. Doktorum önermişti bana. Ben ekstra sirke sürüyorum
Esrayunus edanurrrrrrrrr bende var mslf mantar bellı donemı var çok kaşınıyor sonra duruyo dudak kenarlarındaysa kuru tut bacım pecete koy WC den sonra hep kuru dursun bu süre sonra gecıyo benmkı mevsımsel tekrar edıyo yazları
edanurrrrrrrrr gizemmhmt nette okumuştum sanki doktor kontrolünde sürülmesi gerekiyor diye bide kaç haftalık olduğunda önemli
Esrayunus edanurrrrrrrrr aynı aynı valla kesık gıbı yanıyo bılıyom dedgm gıbı bu sure pecete koy tam oraya kupkuru kalsın büfe doktora sor travzola okey derse sür ama önce kurut bu hafta
Esrayunus edanurrrrrrrrr benım zaman zaman kanıyor çok yıkıyorum diye mantar olmuştu hala yıkıyorum ama kurutuyorum hatta mınık pecete tam oraya koyuyorum ıyıce kurusun diye ıslakta mntr cogalıyo