[silindi] Anneolmak188 iki türlü de Perinatojiye gidilir bebekle ilgili de olsa anneyle ilgilide olsa
Burcu2434 Benide gönderdi ama kese düzgün kalp atışı var dedi sanırım benden kaynaklı romatizma hastasıyım aksi olsaydı söylerdi bence ikili test için gönderdi
Bebegim_38 Ben varım pıhtılaşma sorunu, tiroit vs bir kaç sorunum var. İleri hafta gebelik kayıplarım var malesef. Perinatolojiye gidiyorum
Bebegim_38 Anneolmak188 ben özele gidiyorum direk gittim. Bana kadın doğum doktorum önerdi o şekilde gittim.