
Kızlar ovulasyon yapıyorum normalde en geç 13. gün yumurtlamam oluyor. Vücudumu tanıyorum. Reglim düzenli ( 27 - 28 gün arası)
Ama bu ay yumurtlama olmadı ve olmadığı gibi testler günler sonra böyle koyulaşiyor. Kist olabilir mi ? Mesela 14.gün olan testi yaptığımda T hiç yoktu, sabah baktım böyle koyu olmuş. Bu arada karnım çok ağrıyor, kasiklarim da ağrıyor. Bilgisi olan var mı ?