birannis_ Seda159 ben doktoruma sordum kendini rahatsız hissediyorsan doğal boya ile yapabilirsin dedi eğer rahatsız hissetmiyorsan bence gerek yok dedi bende 21 haftalığım bu hafta siyah hint kınası ile boyadım düz renk kullandığım için oda