Merhaba, daha önce gittiğim doc. doktorum suyumun az olduğunu söylemişti 1 hafta sonra tekrar kontrole gel demişti eğer sıkıntı devam ederse perinatolojiye yönlendirecekti. Bende dayanamayıp 2 gün sonra başka bir prof doktora gittim ve suyumun yeterli olduğunu ve hatta 1 ay sonra gel dediğini söyledi. Sizinde başınıza böyle bir durum geldi mi. O 3 gün bana zehir oldu. Suan içim rahat fakat olumsuz seyleri duyunca insan ister istemez cocuğunun sağlığı konusunda endişe duyuyor.😢 bu arada 16 haftalık gebeyim.