Sirt kısımda ağrı hissediyordum ben böbrek ağrısı olduğunu biliyordum acile gittim dogumhaneye gönderdiler beni doktor vardı böbreğim ağrıyor dememe rağmen yok sen bilmiyorsundur doğum sancısı olablir dedi altan muayene etti ultrsona baktı nts ye verdi birşey çıkmadı bende urolojiye gittim.nefroloji yoktu burada o yüzden sonra oradaki doktor yani koyabildi imkanınız varsa sizde o bölümlere gidip bir öğrenin