Şimdi biz hepimiz isteriz ki bebeklerimiz sağlıklı, kilosunda doğsun isteriz. Her bebek kilosu, boyu gelişimi kendine özgü, özeldir.
Şimdi ben artık bebişim doğsun gelişimini dış dünyada devam etsin istiyorum. Sizde ben yanlış mı düşünüyorum, çok mu aceleciyim. Anne karninda durması daha mi iyi kilo için. Daha doğum başlamadı ama aklıma böyle bir şey düştü. (Bebiş 37+6, 3100 gr)