babydfn Arkadaşlar 8 gün sonra Rabbim nasip ederse kızım kucağımda inşallah 🙏🏻🙏🏻 Sizin ne kadar kaldı ??
ArzuGl Son 6 dayız normal doğum için bekliyoruz ama bebek yerinde çok rahat duruyor, hiçbir sancı belirti yok. Açıkcası bekledikçe ben de bir ürkmeye başladım gidip uyuyup sezeryan mı olsam demeye başladım ama kıyamıyorum:)
Busratye Son 6 😊malesef herhangi bi belirti yok . Artık gelsin istiyorum bir yerim ağrıyınca seviniyorum