Merhabalar herkese ben 24+3 de 50 gr şeker yüklemesi yaptırdım açlık şekerim 82 tokluk 158 çıktı doktor şüpheli buldu perşembe günü 100 gr yükleme yapılacak açıkçası canim cok sıkıldı insülin kullanımı falan yazıyor İnternet’te bu şekilde olan var aranızda morale ihtiyacimvar😔