Arkadaşlar ben özel de doktora gidiyorum 4 gün önce kontrolde herşey gayet iyi dedi doktorum kan tahlili istediği için devlete gttm mecbur ultrason muayne etti bana bebeğin 33 haftalık olması gerekirken 31 hafta karın çevresi vucutu falan dedi perinatolojiye riskli gebelik diye sevk etti ben smdi hangi doktora inanicam morelim bozuldu oturdm ağladım böyle geriden gelen bebekleri 36 da alıyoruz dedi bide