S_65 Slm kızlar ben 6haftadayim çok bulantım ve kusma var bişey yiyemiyom meyve haric ne yapabilirim sakıncası varmı benim gibi yaşayıp yaşayan varmı bebeğini sağlam bir şekilde kucağına alan oldu mu yazarsanız sevinirim çok teşekkür ediyorum şimdiden iyi günler
Yarenboduroglu S_65 tuzlu çubuk kraker ve sarı leblebi bana iyi geliyordu, benimde çok bulantım oldu şimdi Allaha çok şükür kucagimdan yazıyorum, endişe etmeyin ben doğuma kadar bulantı çektim tabikide herkesin hamileliği farklı oluyor, endişe etmeyin 🌸
Artemis_ S_65 haftalardır kusmaktan işe bile gidemedim. Şuan 8. Haftadayım 5. Haftadan beri çekiyorum, denemediğim şey kalmadı. Son3 gündür kusmuyorum. Bulduğum çare yoğun naneli sakız. Uyanır uyanmaz ağzıma atıyorum sabah bulantılarım geçti 3 gündür iyiyim. İstersen dene
Vizyondakianne Bende 8.haftadayim progestan yazdi doktor agizdan alirsan mide bulanti bas donmesi yapabilir dedi ben vajinal.yoldan almak istedigimi soyledim.sukur yok
Meleklerkorusun S_65 sodali ayran iyi geliyor bende 7.haftadayim meyve yogurt haslanmis patates gibi seyler yiyorm yemek yiyemiyorm ama dün doktorum nefes al yaşa yeter dedi yeme icme konusunda içimi rahatlatti kalbinide duydum saglikli cok sukur yiyemiyorm diye dert etmeyin yiyebildiklerini yiyin
oznr3434 sevdaaa23 sabah aç karnına 1, gece yatmadan önce 1 şeklinde içiyorum. Ciddi rahatlattı beni.
sevdaaa23 oznr3434 ya bana da doktor gece yatmadan 2 tane iç dedi bende öyle yapiodum ama yine de hep bulaniyordu burdan bı arkadaşta sabah öğlen akşam iç rahatlatır dedi
oznr3434 sevdaaa23 siz doktorunuzla tekrar görüşün ozaman bana doktorum bu şekilde dediği için 1 sabah 1 akşam içtim hep
YigitPoyrazMomm S_65 ben hiç kusmadim daha 6+2 miniğim inşallah da kusmam sadece yemek yerken midem bulanıyor onun dışında canım hep ekşi istiyor 💞🦋
sevaldqn1 S_65 dokotoruna gittiğinde dile getir ben söyledim ve şuan 9. Haftama girmek üzereyim prilam sayesinde ne ögürmelerim var ne kusmam 5. Haftamdan itibaren bende öyleydim yoksa gecmis olsun🥰
Merve171214 S_65 Aynı durumdayım doktor bulantı ilacı yazdı ilk hamileliğimde böyleydi ilaçla 4 buçuk ay durmuştum sağlıkla kucağıma almıştım bunda ilaçta fayda etmiyor ben meyve de yiyemiyorum 48 kilodan 45 e düştüm 2 haftada