Melikeeeeee1107l8 ilk doğumum da doğumu başlatmak için doktorum sürekli yapıyordu 😃 ama siz ilk çatı muayenesi den bahsediyorsunuz doktor ona göre yapıyordur muayeneyi. Son haftada doktorum doğumu baslatmaya yardımcı olur yapalım dedi bende kabul ettim. Zorladı baya. İlk muayenede hiç hissetmemiştim halbuki. En son alttan muayene yaptibkese gergin suyun gelirse korkma hemen beni ara dedi eve geldim 3 saat sonra suyum geldi doğuma gittim ☺️