Kızlar bugün kontrolüm vardı 38+2 yiz ama kafası 41. Haftaymış gövdesi ise 36+4 doktor kafa büyüyor diyor ilk doğumum sancı falan yok 41 e kadar yolu var diyor ee böylece kafa daha da büyüyecek nasıl olacak hiç bilmiyorum başına böyle bir şey gelen varmı