arirangg anladım canım genetil doktoru hiç onu demedi : MTHFR c leri söyledi sadece homosistein falan dedi . Haftaya kadın doğuma gidecem bakalım doktor ne diyecek . İyi bir doktor bulmam gerekiyor. Çünkü bende gebelik kesesi oluşur oluşmaz etrafında kanama alanı olıuor progestan falan vajinal kullanıyorum ama hiç fayda etmiyor .