YigitHazal İkiz bebeklere sahip olan ya da şuan ikiz gebelik yaşayan anneler, nasıl bir duygudur bu 🧿🧿👼👼 Ben 11+0′dayım.1 ay önce tek yumurta ikizlerimi öğrendim ve çok güzel🥹
ikizannesi1201 YigitHazal merhaba hayırlı olsun 20. haftamızdayım tek yumurta ikizlerimle ☺️ Bebeklerin aralarında zar var mı?
sonnenschein YigitHazal 35.haftadayız artık yemek yemek bile zor geliyor ama her şeye rağmen şükürler olsun 😍🤲🏻🌸
Ikiz_annesii YigitHazal ilk gebeligim o yüzden tek gebeliğe göre karşılaştırma yapamıyorum. 19.haftada öğrendik biz cinsiyetleri. Karnım bir anda 18 den sonra büyüdü. Kişiden kişiye gore de değişir heralde zorluğu ben henüz zorlanmadım ama 22 haftaligiz biraz hizli yuruyunce aciyor karnım
ikizannesi1201 YigitHazal Şimdiden söyleyeyim 🫠tek yumurta ikizi olduğu için doktorlar birsürü riskten bahsedecek🤷🏻♀️İçinizi ferah tutup bebeklerinize odaklanın💕 Herşey çok güzel olacak inşallah sağlıkla kucağımıza alalım ikizlerimizi🌸
YigitHazal ikizannesi1201 evet ben sadece güzel şeylere odaklanıyorum. Tek düşündüğüm şey ikisine de sağ salim kavuşmam 🧿🧿❤️❤️🥹🥹
ikizannesi1201 YigitHazal hayır ne ikili test ne fetal dna testi yaptırmadım. Doktorum gereken ultrason ölçümlerini yaptığını ve ikiz oldukları için ikili testin doğru sonuçlar vermediğini gerek görmediğini söyledi. Fetal dna içinde doktoruma sordum hayır hiç gerek yok dedi. Perinatoloji doktoru bulup Perinatoloji doktoruna takipli olun🙏🏻