Merhaba kızlar bebeğim 40 günlük oldu yalnız kaka sorun çekiyoruz. Gazını çok güzel çıkarıyor hem alttan hem üstten ama kakasını yapamıyor. Çok kıvranıyor çok uğraşıyor bağırıyor ne yaptıysam olmadı. Bu durum ne kadar devam edecek ya da ne yapsam geçer bilgisi olan var mı?