Kızlar bendede protein kaçağı çıktı 2++ pozitif sonra 24 saatlik idrar verdim orda da 800 küsürlerdeydi değerim. Bir de tansiyon hastası değilim ama bebeğe giden damarda direnç olduğu için tansiyonum yükseliyor. Doktorum bu değerleri gördükten sonra yakın takibe aldı. Bol su ve sıfır sıfır sıfır tuzsuz tüketmemi istedi. İnanın o kadar dikkat ettim ki bugün idrar tahlili istedi ve protein kaçağı negatif çıktı. Herkes çok şaşırdı 8 günde sıfırladım resmen. Allaha şükür 🙏 kafanıza takmayın ve yediklerinize içtiklerinize dikkat edin mutlaka düzelir inşallah 💓