mirayaktas Merhaba, otomatik ana kucağı kullanan var mı ? Kullanıyorsanız memnun musunuz ? Almak mantıklı mi sizce ? ☺️
usenmedimyaptimbirvelet mirayaktas benim var ama bebeğim hiç sevmiyor💆🏻♀️ bir kere kullanabildim sadece
nurbanu-y mirayaktas çevremdekilerin bir kısmı bebek çok sevdi bir kısmı da hiç sevmedi diyordu. Her bebek farklı sonuçta bilemeyiz o yüzden aldım beğenmezse canı sağolsun 😂