fizikcianne Kızlar geçen aralığa kadar hep erkek bebek duyuyorduk erkek senesi dedik. Sanki şimdi kız duymaya başladık size de öyle geliyor mu ? Kız senesine mi dönüyor acaba
karanmom fizikcianne ben böyle şeylere inanmiyorm, kız senesi veya erkek senesi diye bişey yok çevremde erkek doğuran var da var kız doguranda
Jelem123 fizikcianne bilseydim bu yıl yapardım 🤣kızım olurdu gelecek yıl yine erkek senesi olacak o zaman yapmam ondan sonraki sene birtane yapacam
Skdinc fizikcianne Ben geçen sene doğurdum eylülde ve kimi duyduysam kızdı. Benimde kızım oldu. Bence seneyle alakalı değil ya 😄