Firdevs1202 3 buçuk aylığım ve gözle görülür fark var. Bende mi acaba böyle yaşayan var mı yada göbegime yağ sürdüğüm için olabilir mi
gzl_2320 Firdevs1202 hangi yağdan kullanıyorsun? Ben hindistan cevizi yağı, badem yağı ve avokado yağını karıştırıp kullanıyorum. Badem yağı da tüylenme yapıyor bende olan tüylerim uzadı biraz da yenileri çıktı
Minis122 Firdevs1202 gobek kismimda benimde tuylenme artti alamiyorum alirsam kalici olur alma dpgum.sonrasi dokulur dediler hep
Fkb gzl_2320 ben yağ kullanmıyorum çatlamam filan olmadı daha bebe yağı sürerim ilerleyen dönemlerde diye planlıyorum
gzl_2320 Fkb yani 13-14. Haftalarda başlamak gerekiyor ben o zamanlarda başladım. Şuan 36 haftalığız bi ara yağ kullanmayı bırakmıştım keşke bırakmasaydım kullanırken çok daha rahat oluyor şimdi zaten ufak ufak tatlı kaşıntılar da başladı çatlama sinyalleri
Syk Merhaba, bugün doktorum badem yagının ve bebe yagının kıllanma yaptııgnı söyledi. Bu sebeple catlak kremi kullanmalısın dedi.
Nurkcy Firdevs1202 bende de olmaya başladı bademm yağı da kullanıyorum o yapıyor diyorlar ama takılmıyorum çok.. tüye çözüm var nasılsa çatlağa yok :)
haticesengoz Firdevs1202 benimde göbeğim çok fazla tüylendi çatlak kremi ya da yağ vs bişey kullanmadım hormonlardan diye düşünüyorum 😏
ElaytA Firdevs1202 lazerle hepsi bittiği halde gebelikte tekrardan coştu. Sanki dersin hiç yaptirmamisim kabus gibi. Doğum sonrası dökülür insaallah