Avokadoluhayat prematureannesi_ en kararsız kaldıgım konu bu işte. Oda yapsam mı şimdiden yoksa yapmasam mı oldu ve hala yatak almadım ben de 🫤
prematureannesi_ Avokadoluhayat artık beşikte durduramıyorum sallıyor yatağı pat pat her sabah yeni eve taşınınca oda yapacaktım şimdi yapacağım artık 6 aylık olacak bizde yanında yatarız bir süre
prematureannesi_ Flyderndkk baktım güzelmiş yorumlarda çok güzel kenara yazdım çok teşekkür ederim lateks bakıyorum da.
prematureannesi_ usenmedimyaptimbirvelet teşekkür ederim bende baktım güzelmiş yatakları mağazasında da bakayım buna da 🩷
Zeyzey055 Ben 1 yaşına kadar yanimda yatsın diye kiwi zoody almıştım 1 yaşından sonra montessori yaptırdım 120×200 geniş geniş yatıyor monitör 22 aylik suan
prematureannesi_ Zeyzey055 yatak hangisini seçtin iç yatağı bende aldım dışını da iç yatağını ama arkadaş pierre cardin demiş arayacaklar bakalım
prematureannesi_ Avokadoluhayat düz 5 aylık kro 7 aylık anne yanı ahşap kullanıyoruz. Yan geliyor beşikte sallamaya başlıyor yatağı tak tak dolaba da vuruyor sığmıyor dönüp duruyor kafasını aralardan çıkarmaya çalışıyor daha çok 😂