Anneoluyorummb anladım cnm gebelikte yukseliyo malesef inşallah düzene girer yaşadığım şehirde üniveriste hastanesine gidiyorum endokriin diyabet poliklinigine doktor bana numarasını verdi ilk başlarda 2 gün de bir gonderiyodum 7 kez ölçüm yapiyodum allaha şükür düzene girdi şimdi 10 2 8 8 vuruluyorum insülini