Maverazehra Snsineem bende de aynı. 39+5 teyim.. ilk gebelikse daha çok oluyormuş. Ayağınızı duvara dayayıp bekleyin, gün içerisinde bağdaş kurmamaya çalışın. Tuzlu tüketmeyin hafifletirsiniz ağrınızı
Aysegul_9518 Snsineem tam olarak günümüz aynı ve bende şuan aynı dertten muzdaribim, ayaklarım o kadar şiş ki bir anda oldu hemde
Ruya_burcu45 Ne zaman başlıyor elde ve ayakta şişme? Ben 30. Haftadayim daha hiç şişmedi, ama ben erken doğum riskimden dolayı hep yatıyorum, ayağa kalkmıyorum, ondan mı acaba şişlik olmaması? Yoksa önümüzdeki günlerde mi şişer kızlar?
yanlisanlamaama Ruya_burcu45 ben de 30.haftamdayım sürekli ayaktayım hareket halindeyim pıhtı atma riskim olduğu için sürekli yürüyüş yapıyorum doktorum da hareketli olmamı istiyor bende de hiç ödem şişlik olmadı acaba neye göre oluyor bende merak ediyorum 🫠
Maverazehra Ruya_burcu45 şişmek zorunda değil yani genelde görülür mü ödem ama illa ödem olmak zorunda değil. Güzel bir şey değil zaten ağrı sızı yapıyor bir yerden sonra şişen yerler
Ruya_burcu45 yanlisanlamaama kan sulandirici hap kullanıyorum canim ben. Tüpbebek ve ikiz. Transferin ilk gününden beri içiyorum, çünkü hareket yok, hep yatış, sen de ınsallah saglikla ve de zamanında kucağına alırsın
Semaemrahh Ben 33+5 teyim 3 gün önce başladı bi kereden şişti ayakkabı bile giyemiyorum şuan masaj veya yukarı kaldırmak iyi geliyor sadece tansiyonunuz yüksek değilse doğal süreçmiş doktor öyle söyledi
Snsineem İlk hamileliğim kızlar sıkıntılı geçiyor böyle ayak şişmesi çatı ağrıları biran önce doğurmak istiyorum 🥹
yanlisanlamaama Ruya_burcu45 bende kan sulandırıcı kullanıyorum pıhtılaşma değerim çok yüksek hareketsiz kaldığımda pıhtı atma olasılığı var inşallah sağlıkla alırız kucağımıza bebeklerimizi 🤍💐