mnli Erayldz isim çok güzel bence ben de düşünmüştüm ama çok fazla koyuluyor bu ara sınıfında en az 2-3 asya olcak gibi
Hacerdogan Çok güzel isim bende çok beğeniyorum da biraz maneviyata anlama takıldığım için koymadım 🤣