AyazEda Doktor 41. Haftanın sonuna kadar normal doğum için beklememi söylüyor beklemek istemiyorum ne kadar doğru
symozdag AyazEda gebe okulunda eğitime katılmıştım, anne karnındaki 1 dakika dünyadaki 1 güne bedel demişti ebe. Bi sıkıntı yoksa zorunlu sezaryen gerekmedikçe bekleyebilirsiniz demişti
1prensannesiiiii AyazEda 41 e kadar normal için beklemekte sıkıntı yok zaten gelmezse 41 in içinde suniyle baslatmalari lazım bence 42 yi bulmadan