Merhaba ilk gebeliğimdede şuanki gebeliğimdede bu iğneyi kullandım. İlkinde resmen felç gibiydim ama bu ikinci gebeliğimde hemşirem beni uyardı iğne vurunduktan sonra hiç kalkmadan bir dakika ovalıyorum önceki zamanlara göre ağrım %80 daha az oluyor. Kolonyalı pamukla ovalayıp ilacı dağıtabilirsiniz.