Acillll Kızlar size bişi sorucam. Bugün 12 haftalık olduk özel hastaneye gittik cinsiyeti öğrenmek için fakat doktor net bişi söylemedi. 10 gün içerisinde tekrar gidilince ücret alınmıyor oyuzden birkaç güne aynı hastaneden başka bi doktora görünsem olurmu ki ne dersiniz