Lur-2006 canım benim doktorum özel 4,500milyar dedi iki igneue benim kanamam oldu aksamsi gitik devlet uctetsiz bı sekilde vurdu iğne de kendilerinden verdiler yani benimde klinik doktorumun yeri çok pahalı dedi devlet gerekli gördüğü zaman vuruyor ücretsiz bi sekilde yok hastanede yatmadım iğne vuruldu serum takıldı biti çıktım ertesi gün de 2.dozu vuruldu