Kızlar 26 haftalık hamileyim bi iki aydır bacak aram yani çatı denen yer çok ağrıyor resmen yürüyemiyorum. Bacağımı kaldırsam indirsem şiddetli bir ağrı yaşıyorum. Bu durumu yaşayan var mı? İkinci hamileliğim bu ilkinde böyle bişey yaşamadım. Gece uyurken yastık koyuyorum bacak arama öyle rahat ediyorum. Fakat ani kalkmalarda yürüyüşlerde bıçak batıyo gibiyim. Haftaya doktora da sorcam.