Leydyy Kızlar geçtiğimiz pazar yumurtlama günümdü 3 gündür kasıklarım ağrıyo ve kahverengi leke geliyo sizce ne olabilir yaşayan varmı bu durumu daha önce?
Sunaya Leydyy benimde öyle oldu bu ay yerleşme kanamasi sandım ama yumutlama donumiymis bilmiyordum sora adetoldum belki seninde yumutlama donemidir degerlendir bende
Leydyy Sunaya değerlendiriyorum bende yerleşme kanaması sandım sonra erken gebelik testi yaptım silik çıktı ikinsi çizgi sonra ertesi gün tekrar yaptım daha da silik çıktı anlamadım ovulasyon döneminde gebelik testinde çift çizgi görmek tuaf
Sunaya Leydyy bende çok istiyorum hamile kalmayı artık Allah nezaman istersen ozaman olsun hakkımızda hayırlısı
glsmogrtmn Yerleşme kanaması bu kadar çabuk olmaz yumurtlama dönemindeki olan kasik agrilarindandir bende de çok olurdu